Monday, May 2, 2011

Nenek Yatt Chillet..

Assalamualaikum...

Pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih buat Nenek Yat Chillet sebab dia sudi menumpang kat rumah aku tempoh hari.. walau pun rumah aku tu serba kekurangan tapi takde lak dia nak komplen.. Baik Nenek Yatt Chillet ni, dapat pujian dari bini aku.. Hari tu dia datang dari Melaka ke Kuala Lumpur semata-mata nak menyaksikan perlawanan bola antara Negeri Sembilan dan Felda United...

Sebenarnya ahad yang lepas aku ada berjanji nak jumpa somebody  tapi terpaksa aku batalkan tanpa aku memaklumkan kepada orang yang aku berjanji tu... tentu dia marah dengan aku.. aku pun segan nak mesej dia bertanya dia marah ataupun tidak... harap-harap kalau dia baca blog aku ni dia maafkan la aku ye...

Malam ni nanti aku akan ke Seremban.. Negeri Sembilan vs Perak... setakat sekarang ni 100% perlawanan di Paroi aku pergi.. yang away cuma johor dan perlis jer yang tak dapat hadirkan diri.. so.. malam ni jumpa le kita kat Paroi...

O.k... Chowwww......

No comments:

Post a Comment