Wednesday, April 20, 2011

Tuli

Budak sekor ni memang jenis "TULI".. tak reti bahasa dan sengal. Aku pun tak tahu nak levelkan budak ni tahap apa tapi memang aku dah menyampah sangat dengan dia ni. Mula-mula dulu aku bagi gak can kat budak ni, tetapi masih tak berubah jugak perangai dia tu.

Aku tak sekampung pun dengan kau budak, dan aku hairan bila kau keluarkan statement katakan kau sekampung dengan aku.. dan kau kata kau sedih.. peduli apa aku dengan kesedihan kau.. ni aje caranya aku nak ajar budak " TULI" macam kau nih..

Aku harap kau berubah la.. jadi diri sendiri. Kalau kau terus menjadi "TULI" memang takde sapa le akan bersahabat dengan kau... Aku rasa kau ni ibarat semak aje kat profile aku dan aku kira baik hati lagi le ni sebab tak singkirkan kau terus dari friends list aku..

cerita nak rak tapi habuk pun tarak.. macam kap..lam..ya..nga.. kau ni bai!!!

1 comment: