Thursday, April 7, 2011

semalam...

Hari ni aku masuk kerja lewat sikit.. jam 2 pagi baru aku terjaga dari tidur. Aku memang sengaja je lah datang lewat sebab semalam aku dah kerja lebih masa kerana terpaksa.. Banyak yang aku plan tak menjadi kerana waktu tidak mengizinkan..

Aku perlu perancangan.. mulai sekarang aku hanya kerja kat satu tempat sahaja.. jadi aku perlukan sesuatu lubang income yang baru untuk menampung semua perbelanjaan keluarga. Sikap endah tak endah seseorang memang buatkan aku kecewa sikit.. tapi apakan daya aku.. aku hanya pekerja biasa sahaja...

Harap dalam bulan ini aku dapat mencari sesuatu yang boleh dibuat side income... Insyaallah aku akan terus berusaha mendapatkanya demi keluarga tersayang.

2 comments:

  1. wallaneh, dah ado header la...den x ado bang, buek kan satu huhuh

    ReplyDelete
  2. betul.. hidup tnpa perancangan, ibarat .. err.. ibarat ape ek? hehe..

    ReplyDelete