Friday, October 12, 2012

Banyak menang ka?



Sultan Ahmad sumbang ganjaran RM50,000



PRESIDEN Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Sultan Ahmad Shah gembira dengan kejayaan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) mara ke final Piala Malaysia selepas 46 tahun menanti.
Lebih manis Pemerintah Tertinggi ATM itu mengumumkan habuan berjumlah RM50,000 selepas tamat perlawanan yang menyaksikan kelab Singapura, LionsXII pulang hampa.

“Saya tidak pernah melihat ATM bermain namun memuji prestasi yang dipamer pemain dan jelas tahap bola sepak tempatan semakin baik. Saya sangat sukacita dapat hadir menyaksikan perlawanan hebat ini,” katanya.
Sultan Ahmad Shah antara puluhan ribu penonton yang dihidangkan aksi mendebarkan selama 120 minit selain aksi dramatik ketika sepakan penalti yang menyaksikan ATM mara dengan kemenangan penalti 5-4 selepas terikat agregat 2-2.

“Saya turut gembira walaupun sudah penghujung musim, sambutan meriah masih diberikan penonton dan ini satu petanda baik terutamanya kepada FAM. Saya harap ia berpanjangan selepas ini.

“Malah saya menyeru penyokong datang beramai-ramai untuk menyaksikan perlawanan akhir.” Perlawanan akhir bakal berlangsung di Stadium Shah Alam pada Sabtu depan.


PRESIDEN FAM SILA LETAK JAWATAN!!!


No comments:

Post a Comment